SERVICEMANAGER
Maatwerk met deskundige service
Voor diverse bedrijven, kantoren en appartementencomplexen verzorgen wij al jaren een servicemanager. De servicemanagers zijn hét aanspreekpunt voor medewerkers, bijvoorbeeld bij storingen of klein onderhoud.
​
Voor een servicemanager zijn technische en sociale vaardigheden belangrijk. Dat is de reden dat onze huismeesters worden opgeleid om die vaardigheden optimaal in te zetten. Met onze huismeesters kunt u duurzaam faciliteren. Naast deze facilitaire dienstverlening kunt u ons ook inzetten voor de schoonmaakwerkzaamheden in uw (bedrijfs)pand. De combinatie tussen onze servicemanagersdiensten en schoonmaakdiensten zorgen ervoor dat u profiteert van korte communicatielijnen. Als u het facilitaire beheer uit handen wilt geven, is H. Bune Schoonmaakbedrijf de juiste keuze.
6 flats: WERK OMSCHRIJVING • • Ronde lopen buiten, verstoringen op muren en deuren terstond doorgeven aan Rebo Vastgoedmanagement . • • Zwerfvuil om het complex verwijderen. • • Fungeert als algemeen aanspreekpunt voor alle huurders en verwijst hen waar nodig door. • • Lost zelf geringe storingen op zoals het repareren van kleine defecten. • • Eventuele overige technische storingen melden aan Rebo Vastgoedmanagement. • • Achtergelaten goederen / vuilnis traceren van wie dit is, en huurders op aanspreken. • • Het houden van toezicht op de juiste naleving van gedragregels en voorschiften door huurders. • • Het houden van toezicht op de veiligheid. • • Opvangen en aansturen van de aannemers. • • Wekelijks rapportage aanleveren per e-mail. • • Stand-by storingen buiten kantoortijd