SERVICEMANAGER
Maatwerk met deskundige service
Voor diverse bedrijven, kantoren en appartementencomplexen verzorgen wij al jaren een servicemanager. De servicemanagers zijn hét aanspreekpunt voor medewerkers, bijvoorbeeld bij storingen of klein onderhoud.
Voor een servicemanager zijn technische en sociale vaardigheden belangrijk. Dat is de reden dat onze huismeesters worden opgeleid om die vaardigheden optimaal in te zetten. Met onze huismeesters kunt u duurzaam faciliteren. Naast deze facilitaire dienstverlening kunt u ons ook inzetten voor de schoonmaakwerkzaamheden in uw (bedrijfs)pand. De combinatie tussen onze servicemanagersdiensten en schoonmaakdiensten zorgen ervoor dat u profiteert van korte communicatielijnen. Als u het facilitaire beheer uit handen wilt geven, is H. Bune Schoonmaakbedrijf de juiste keuze.






6 flats: WERK OMSCHRIJVING • • Ronde lopen buiten, verstoringen op muren en deuren terstond doorgeven aan Rebo Vastgoedmanagement . • • Zwerfvuil om het complex verwijderen. • • Fungeert als algemeen aanspreekpunt voor alle huurders en verwijst hen waar nodig door. • • Lost zelf geringe storingen op zoals het repareren van kleine defecten. • • Eventuele overige technische storingen melden aan Rebo Vastgoedmanagement. • • Achtergelaten goederen / vuilnis traceren van wie dit is, en huurders op aanspreken. • • Het houden van toezicht op de juiste naleving van gedragregels en voorschiften door huurders. • • Het houden van toezicht op de veiligheid. • • Opvangen en aansturen van de aannemers. • • Wekelijks rapportage aanleveren per e-mail. • • Stand-by storingen buiten kantoortijd



